7 februarie 2014

Eurasianismul – I


         Actuala concepție europenistă și globalistă are un mare punct slab și anume ignorarea din punct de vedere politic a majorității . Un subiect arhidiscutat este cel al rasismului și al discriminării . Din punctul meu de vedere nu este un lucru rău faptul că se luptă împotriva discriminării, însă problema consta în faptul că discriminarea este văzută venind doar din direcția majorității formate din nativi europeni , populațiile minoritare fiind prezentate doar într-o lumină bună, ignorând discriminarea venită din partea lor . Euroasianismul propune o abordare diferită față de cea “clasică” deoarece pune sub semnul întrebării multe dintre concepțiile politico-filozofice care în prezent au căpătat o natură religioasă , acele concepții sunt : egalitatea , rasa ..etc Teoria Euroasianistă vine să confirme faptul că există o alternativă viabilă față de actuala noțiune de globalizare .


Eurasianism


          1 . Introducere :   Bombardamentul propagandistic face în așa fel încât majoritatea oamenilor să creadă că există o singură cale pe care trebuie să o urmeze indiferent de aspirațiile lor . Partea bună constă în faptul că există o alternativă atât pentru actualul sistem , cât și pentru ideile care fundamentează un sistem . Ideile noi și revoluționare au darul de a schimba sau mai bine spus de a preschimba un popor deoarece ideile sunt precum bobul de grâu care poate prinde rădăcini puternice pentru a fi roditor sau, în caz constrat poate fi înghițit de către buruieni . În cazul din prezent , buruienile sunt informațiile inutile cu care suntem bombardați într-un mod constant pentru a ne face să ignorăm informațiile cu adevărat importante . Ajungerea la esență , întrarea în miezul problemei trebuie să fie principala preocupare a politologilor , a intelectualilor și a tuturor celor care pretind că au dreptul de a juca rolul de „călăuze spirituale ” . Problema cea mai gravă este că majoritatea  „călăuzelor spirituale ”   promovate la nivel înalt, ori sunt mult prea corecte din punct de vedere politic ori își pun mult prea multe frâne în încercarea de a spune adevărul . În ambele cazuri există același mare impas și anume frica de a propune și de a pune în practică soluții radicale pentru rezolvarea problemelor . Unul dintre principalele motive pentru care România , la nivel micro și Europa ca întreg la nivel macro se află într-o situație critică tocmai datorită propagandei și a liderilor care se tem să acționeze .
         Există mulți experți care vorbesc despre decăderea Europei , însă toți acești experți nu vor putea găsi niciodată o soluția viabilă deoarece se tem să intre în miezul problemei , se tem să arate că la baza decăderii Europei stă propaganda extrem stângistă , revoluția sexuală și egalitarismul .
        Toate aceste trei elemente au stat la baza decăderii Europei deoarece criza demografică și criza morală prin care trece Europa din ziua de azi reprezintă rezultatul acestui trio nefast . Lipsa de pasiune și virilitate , frica de sine , disprețul față de tradiție și strămoși reprezintă niște produse iminente a doctrinei relativismului intelectual . Prin intermediul acestei doctrine popoarele europene au fost pacificate , iar odată cu pacificarea lor a început și decăderea lor . Soluția ieșirii din această criză este reîntoarecerea la strămoși , la tradiție , într-un cuvânt reîntoarcerea la virilitate și pasiune .
  

Relativismul cultural



         Întrebarea care se pune în acest caz este următoarea : Cum poate redeveni Europa puternică ? Răspunsul la această întrebare este unul simplu : Europa poate ieși din actualul împas dacă renunță la relativismul intelectual și asimilează doctrina vitalității .
        O altă chestiune picantă și greu de pus în discuție într-o Europă “democratică , tolerantă și respectuasă cu toate punctele de vedere” este cea a rasei și a ideei de rasă . Despre rasă se vorbește mai deloc „sau pe la colțuri” deoarece există o frică constantă de a fi numit rasist . De curând în Franța , noțiunea de rasă a fost interzisă , iar cei care au curajul de a afirma realitatea rasei vor suferi consecințele . În trecut pentru a fi rasist era cel care detesta celelalte rase și afirma supremația propriei sale rase , prezentul vine cu câteva elemente de noutate deoarece în prezent noțiunea de rasist este una de care se abuzazează . Motivul ?  Dacă tu ca european spui că te simți bine în pielea ta și ca fundamentul Europei a fost pus de către membrii rasei albe vei fi denumit rasist . De ce vei fi denumit rasist ? Deoarece ai avut curajul de a arăta realitatea rasei de a arăta faptul că fundamentul unui popor și al unor popoare înrudite este rasa . Oare de ce Africa este denumită continentul negru ? Nu cumva datorită profilului ei rasial ? Fără rasa neagră Africa nu ar mai fi Africa . Aceeași situație este și în cazul Chinei , nu ar mai exista un stat chinez și poporul chinez ar dispărea fără rasa galbenă . Dacă toate aceste aspecte ni se par logice, atunci de ce în Europa există o frică de a arăta realitatea rasei ? Motivul este reprezentat de puterea influenței gândirii extrem stângiste , un mod irațional de a raționa , atât de irațional încât cei care-l pun în aplicare văd un " fașist "( faşist nu fascist ) în orice persoană care afirmă realitatea rasei și importanța rasei în cadrul existenței unei națiuni și a unei regiuni istorice ( cum ar fi Europa ) .

Consumerism şi Corectitudine Politică



         Părerea mea în cazul chestiunii rasiale se află în contradicție atât cu teza hitleristă a unei „rase pure” cât și cu teza comunistoidă a unei “rase umane” și implicit a lipsei diferențelor între rasele umane . Un popor pentru a fi puternic are nevoie atât de omogenitate cât și de diversitate , omogenitatea oferidu-i continuitatea și posibilitatea asimilării nou-veniților , diversitatea jucând rolul de scut împotriva anomaliilor genetice care survin în urma unei omogenități exagerate .

2.Teoria Vidului de putere .
       
        Confuzia reprezintă una dintre principalele caracteristici” psihologice ale unui european bombardat cu propagandă pacificatoare . Există o mare diferență între a fi pacifist și a fi pacificator , o concepție pacifistă promovează pacea interioară și armonia,  însă nu dezarmează poporul față de amenințările din exterior . Pe de cealaltă parte o concepție pacificatoare dezarmează poporul făcându-l să creadă într-un mod fals că „totul va fi bine” , făcându-l să-și piardă instinctele războinice și implicit dorința de a lupta pentru a exista . Teoria vidului de putere se fondează tocmai pe acest adevăr istoric al luptei ,al necesităţii de a lupta şi de a te adapta realităţilor . Într-un mod oficial se spune că după cel de-al doilea război mondial imperiile au dispărut ....nimic mai fals ! Este adevărat faptul că după cel de-al doilea război mondial multe imperii au dispărut , însă odată cu dispariţia unei mari puteri , o altă mare putere se va naşte din vidul lăsat de puterea predecesoare .
       Teoria Vidului de putere contrazice frumoasa şi utopica poveste a egalitarismului globalist în care se spune că odată cu dispariţia naţiunilor şi a diferenţelor toţi oamenii vor fi egali şi vor trăi fericiţi împreună . Modul în care contrazice teoria vidului de putere teoria egalitarismul globalist constă în faptul că odată cu distrugerea puterii naţiunilor , o altă putere se va ridica, iar lumea se va îndrepta către o dictatură globală datorită faptului că prin intermediul globalizării întreaga putere se va concentra în mâinile unei singure entităţi .
       Concluzia este că disoluţia naţiunilor nu va da naştere unei lumi mai egale, ci va da naştere unui suprastat , unui imperiu cu picioare de lut care la un moment dat o să se prăbuşească . Ideea Euroasianistă este percepută greşit ca fiind una imperialistă deoarece Eurasianismul promovează multipolaritatea în lume şi dreptul popoarelor şi raselor la auto-determinare . Ideea eurasianistă are în esenţă rădăcini ruseşti, însă această idee poate fi extrapolată atât pentru România , cât şi pentru întreaga Europă .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu