Se pare ca o mare parte din locuitorii Europei
de vest, o mare parte din “intelectualitatea”
din această zonă au dus dorul Inchiziţiei. Dacă înainte au acceptat o
inchiziţie de tip pseudo-creştin, în prezent acceptă o inchiziţie de tip social
şi mai mult decât atât vor să ne impună nouă, celor din Europa de est aceleaşi
valori.
Ei au
înlocuit vechea inchiziţie cu una nouă, mult mai eficientă deoarece popoarele
europei se sinucid acceptând-o, dar dacă anumiţi oameni vor să se sinucidă asta
nu înseamnă că toţi vor să se sinucidă, problema este reprezentată de cei care
se folosesc de sensibilitatea şi naivitatea generaţiei actuale de tineri pentru
a face din ea, o masă amorfă, uşor de controlat.
Dar partea amuzantă vine atunci când,
verificând, iţi dai seama de această neo-inchiziţie în numele căreia anumiţi indivizi
de bine au ajuns să acuze în stânga şi dreapta ( cu o mânie pseudo-proletară,
deoarece mulţi dintre cei care se dădeau apăratori vajnici ai clasei muncitoare
s-au dovedit a fi cât de poate de diferiţi faţă de cei pe care spuneau că îi
reprezintă ).
Doctrina
corectitudinii politice, în prezent poate fi admirată în mai toate conceptele
legate de scenariile muzicale, cât şi de cele cinematografice. Pentru a
demonstra veridicitatea spuselor mele voi prezenta ingredientele unui scenariu
tip pentru acestă “artă” politizată : albi care
discriminează, minorităţile care întotdeauna joaca rolul de îngeraşi
discriminaţi, multiculturalism, exces de multirasialitate, consumul de droguri , excesul de alcool, atitudinea negativistă faţă
de învăţământ ( vorba lui Pink Floyd “We don t need no education, we don t need
no thought control ” ), prezentând disciplina şi educaţia ca un control al
minţii ( când este exact invers, cei
needucaţi pot fi uşor de controlat şi manipulat ).
Bomba corectitudinii politice a fost
aruncată de către Antoine Boeno care a dedicate societăţii ştrumfilor o carte :
Le petit livre bleu. După părerea acestui “francez” micile creaturi
albastre trăiau într-o societate fascistă, iar duşmanul lor de moarte,
Gargaemel, ar fi o caricatură a evreului.
Problema principală
este reprezentată de către cameleonul politic care acum 100 de ani era vopsit
în roşu, dar în prezent este vopsit în galben propovăduind un neo-liberalism
care seamănă foarte bine cu troţkismul.
Spectrul politic
cameleonic care acum 100 de ani a avut prolectultismul, în prezent are
corectitudinea politică, realismul socialist ( pseduo-socialist ) de atunci,
cel roşu, a devenit acum galben. Vechiul realism socialist a avut un efect
distructiv la nivel spiritual, prin promovarea ateismului, actualul a venit cu
îmbunătăţiri, deoarece nu promovează doar ateismul, ci şi parazitismul social,
excesul de alcool şi droguri.
Înţelepciunea
populară românească a găsit un răspuns şi pentru acest viciu social şi politic.
În domeniul artistic, proletcultismul a produs, între altele, realismul
socialist, iar în domeniul științei a dus la derive grave cum a fost „genetica
proletară lîsenkistă“. În domeniile literaturii, teatrului și cinematografului
a produs creații de „agit-prop sau de proslăvire a liderilor (fie personaje
istorice reinterpretate, fie liderii comuniști) într-un stil care a fost
judecat de umorul popular drept „d-ob-i-to-c“ (acronimul lozincii Datoria
obștească intelectuală, tovarăși : cultura !).
Cel puţin înainte
cultura era o datorie obştească, în prezent a devenit ceva abstract.
Cei corecţi politic
nu înţeleg faptul că fiecare etnie, fiecare rasă are rolul ei pe pământ, rolul
ei oferit de către Dumnezeu. Acesta este şi motivul pentru care neamul românesc
trebuie să se trezească şi să vadă care este rolul său fiindcă numai aşa el va
descoperi ca rolul său este cel de a fi disciplinat, muncitor şi credincios
pentru a crea lucruri măreţe.
Diavolul este corect d.p.d.v. politic.
RăspundețiȘtergereDin aceasta cauza cei care cred in Dumnezeu trebuie sa fie corecti pe bune
RăspundețiȘtergere