28 aprilie 2013

SNC - Nationalismul

      
         Din punctul de vedere al istoriei oficiale, Naționalismul și-a făcut apariția în secolul XVIII. Această afirmație este parțial adevărată deoarece doar odată cu apariția Iluminismului, Naționalismului i-a fost conferit un suport ideologic, faptul că atunci Naționalismului i s-a conferit suportul ideologic nu înseamnă că Naționalismul nu exista. 
         Dacă ar fi să dau crezare acestei concepții ar însemna că eu sunt român și îmi doresc să îmi apăr poporul român doar datorită unei ideologii care-mi spune să fac asta.
         Nimic mai fals ! Eu sunt român fiindcă vorbesc limba română, fiindcă prin venele mele curge sângele strămoșilor mei români , nu fiindcă o ideologie-mi spune că sunt român. Nu o ideologie mă împinge să fiu naționalist, ci dorința de a exista, dorința de a progresa și de a fi liber.
        Această dorință de a exista reprezintă de fapt Naționalismul, acesta este și motivul pentru care popoarele a căror dorință de a exista lipsește, a căror Naționalism lipsește sunt niște popoare condamnate la dispariție sau la subjugare.
        Naționalismul înseamnă Dreptul Strămoșesc, înseamnă dreptul de a exista. Cine se opune naționalismului se opune într-un mod direct sau indirect dreptului de a exista al unui popor. Cei care se opun naționalismului românesc se opun de fapt dreptului poporului român de a exista.

Simboluri trace



         Un alt mit care are rolul de a incrimina concepția naționalistă despre lume este cel al faptului că "datorită naționalismului există războaie". Dacă acest lucru este adevărat atunci cum se face că anumite țări "democratice" care în mod clar nu sunt naționaliste, duc războaie și creează într-un mod artificial conflicte ?
         Evident că odată cu democraţia de tip occidental nu va exista o pace eternă . Este amuzantă asemănarea dintre democraţii neo-marxişti şi bolşevici deoarece ambii promovează pacea universală , dar înainte de acea pace , aceşti umanişti trebuie să-şi distrugă duşmanii , în concluzie trebuie să facă război.
         Războiul polono-sovietic (februarie 1919 – martie 1921), războiul româno-sovietic ( sovietul numit Ungaria ) reprezintă nişte exemple şi după cum se vede, "pacifiştii" bolşevici la rândul lor trebuiau să lupte pentru a supravieţui .
         Lupta pentru existenţă reprezintă punctul de plecare al naţionalismului, din această cauză spun că naţionalismul este mai mult decât o doctrină , el reprezintă fundamentul existenţei pe termen lung al unui popor .
          Dacă un popor încetează să fie naţionalist şi începe să creadă că "toţi oamenii sunt la fel" , că  nu există naţiuni, ci una singură, şi anume naţiunea globală, atunci acel popor nu trebuie compătimit dacă o să dispară .
          O înţeleaptă vorbă creştină spune aşa : Cere şi ţi se va da ! Eu ca român cer ca poporul meu să existe şi să lupte pentru a-şi câştiga libertatea . Tu ce-ţi doreşti ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu